ბოლო სიახლეები
 
დღეს თითქმის ყველა ორგანიზაცია საუბრობს ხარისხიან მომსახურებაზე, როგორც სამთავრობო, ასევე კერძო სექტორში, მაგრამ ორგანიზაციების უმეტესობა მხოლოდ საუბრობს, რეალურად კი არაფერს ან ძალიან მცირედს აკეთებს ამისათვის.
17.04.2012    კომენტარები: 1    კატეგორია: გამოცდილების სკოლა     
”დავბეჭდოთ ფლაერები და გავავრცელოთ, ვიქირაოთ ქალაქის თვალსაჩინო ადგილას ბილბორდი, გავუშვათ რეკლამა ტელევიზორში, რომელიმე რადიოში და პროდუქტიც გაიყიდება.” დაახლოებით ასეთია ჩვეულებრივი, შესაძლოა ითქვას, ძველი მიდგომა მარკეტინგის პროცესისადმი. ბევრი ამ პროცესს უყურებს, როგორც სარეკლამო კამპანიას, რომელიც უნდა აწარმოო შენი პროდუქტის გასაყიდად. არადა ეს ყველაფერი მოდის იმ ფუნდამენტური შეხედულებებიდან, რომელიც საერთოდ განსხვავებულია მარკეტინგის თანამედროვე მიდგომაში.
12.03.2012    კომენტარები: 0    კატეგორია: გამოცდილების სკოლა     
თითქმის ყველა ენაში გუნდი და ჯგუფი სხვადასხვა სიტყვებია და ყველა ცხადად გრძნობს ერთმანეთისგან რა განსხვავებულ აზრს ატარებს ეს ორი სიტყვა. ყველა მენეჯერი ისურვებდა ალბათ ყოლოდა გუნდები ჯგუფების მაგივრად, მაგრამ სამწუხაროდ ამას ბევრი ვერ ახერხებს.
28.02.2012    კომენტარები: 0    კატეგორია: გამოცდილების სკოლა     
ჟურნალ "ბიზნესის" (ივნისი 2007 N4) სტატიაში მოთხრობილია საინტერესო მაგალითები ცნობილი ბრენდების წარსული გამოცდილებიდან. “თუ თქვენ კომპანიის ფულს დაკარგავთ, ამას გაგებით მოვეკიდები. თუ თქვენ კომპანიის რეპუტაციას დაკარგავთ, ჩემგან პატიებას ნუ ელით.” Warren Buffett
23.10.2011    კომენტარები: 0    კატეგორია: გამოცდილების სკოლა     
რატომ უნდათ ადამიანებს სახლიდან მუშაობა? მიზეზი ბევრია... დაუსვით თავს კითხვა: რატომ გინდათ ეს? - მექნებოდა მეტი დრო და გარემო სამუშაოდ, სადაც დროს უსარგებლოდ არ დავკარგავდი; - მშვიდ გარემოში უფრო პროდუქტიულად ვმუშაობ და მუშაობის პროცესს არ მაწყვეტინებენ; - არაფერია ჩემს სამუშაოში ისეთი, რომ ოფისში ვიჯდე. რატომ არ შეიძლება ვიმუშაო იქ, სადაც თავს უფრო კომფორტულად ვიგრძნობ? - სახლიდან მუშაობა დამეხმარება არ მოვწყდე დედობას და მეტი დრო მქონდეს შვილთან ურთიერთობისთვის... მას ხომ სხვა უვლის იმ საათებში, როცა მე ვმუშაობ; - ფულს დავზოგავდი, ბევრ ფულს, რომელიც ყოველდღე ძიძას უნდა ვუხადო!
18.10.2011    კომენტარები: 0    კატეგორია: სტატიები     
როდესაც სახლიდან მუშაობაზე იწყებთ ფიქრს, გიჩნდებათ საკუთარი საოჯახო ბიზნესის წამოწყების სურვილიც. ანუ ისეთი საქმის კეთების, რომელსაც სახლიდან გაუსვლელად მართავ. თუკი გადაწყვეტთ ამის გაკეთებას, უნდა გაითვალისწინოთ, რომ როგორც მცირე, ასევე დიდი ბიზნესისთვის ფულია საჭირო. მოგვიანებით, გასაფართოებლად დაგჭირდებათ თქვენი საქმის პრომიცია ან სხვადასხვა მარკეტინგული სტრატეგიებით გაყიდვების ზრდა.
17.10.2011    კომენტარები: 0    კატეგორია: გამოცდილების სკოლა     
ბრენდინგით დაინტერესებულ მომხმარებლებს შესაძლოა სმენიათ, რომ Apple–მა, როგორც მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებულმა ბრენდმა, გუგლი ჩაანაცვლა. რა განაპირობებს Mac–ისადმი ასეთ მოთხოვნილებას? ჟურნალისტმა Leander Kahney-მ ეს კითხვა ჯერ კიდევ 2002 წელს დასვა და პასუხი თავადვე გასცა: „პასუხი დამოკიდებულია იმაზე, თუ ვის დავუსვამთ ამ კითხვას: მარკეტოლოგები...
06.09.2011    კომენტარები: 1    კატეგორია: უცხოური მაგალითი     
დღესდღეობით ინფოგრაფიკა ახალი ხილია მედიასა და ინტერნეტსივრცეში, მაგრამ ამ ფერადი აღნიშვნებისა და ილუსტრაციების პოპულარობა თანდათან იმატებს, რადგანაც ის ნამდვილად ამართლებს ბიზნესის სფეროში და არასდროს რჩება ყურადღების მიღმა.
01.09.2011    კომენტარები: 0    კატეგორია: გამოცდილების სკოლა     
გაწერილი დღის განრიგი და სწრაფი კვება უშუალო კავშირშია ერთმანეთთან. დატვირთული დღის შემდეგ ხშირად არ გვყოფნის დრო და ენერგია სადილის მოსამზადებლად. გამოსავალი არსებობს – "მაკდონალდსი." რატომ "მაკდონალდსი?" ჰკითხეთ ნებისმიერ ბავშვს ან მოზრდილს. ისინი დაუყოვნებლივ გიპასუხებენ: ეს საუკეთესო ადგილია, სადაც შეგიძლია მიირთვა ბურგერი, კოკა–კოლა და კარტოფილის ფრი. მაგრამ...
26.08.2011    კომენტარები: 0    კატეგორია: უცხოური მაგალითი     
ვირუსული მარკეტინგი არის მარკეტინგისა და რეკლამის ორიგინალური იდეები და ხერხები, რომლებიც გვეხმარება ბრენდის ცნობადობის ამაღლებასა და გაყიდვების ზრდაში. ეს თითქმის კომპიუტერში ვირუსის გავრცელების მსგავსია. ვირუსული მარკეტინგი მისი ორიგინალურობით და არასტანდარტული მიდგომებით იპყრობს პოტენციური მყიდველის ყურადღებას და გავლენას ახდენს მასზე,
24.08.2011    კომენტარები: 0    კატეგორია: სტატიები     
1-10 (19დან)
პირველი გვერდი
წინა
1
შემდეგი
ბოლო გვერდი
Copyright © 2017 NCIB. All rights reserved.