სილქნეტი შეუერთდა Red Nose Day კამპანიას
სილქნეტი ოფიციალურად შეუერთდა Red Nose Day კამპანიას, რომლის მიზანია ლეიკემიით დაავადებული ბავშვებისთვის მკურნალობის თანხის შეგროვება.

კამპანიის სლოგანია "გაიცინე. გაეცი. გადაარჩინე ბავშვი!"

კამპანიის იდეა გაჩნდა 1985 წელს - იუმორის მეშვეობით შეგროვებულიყო თანხა ბავშვების დასახმარებლად. 1988 წელს პირველად აღინიშნა წითელი ცხვირის დღე ეთიოპიაში. 150-ზე მეტმა ცნობილმა ადამიანმა და კომიკოსმა მიიღო მონაწილეობა შოუში, რომელიც BBC-ის ეთერში გაშუქდა. გადაცემას 30 მილიონზე მეტი მაყურებელი ჰყავდა, რისი მეშვეობითაც 15 მილიონი ფუნტი შეგროვდა ბავშვების დასახმარებლად. კამპანიას შეუერთდნენ სხვადასხვა ქვეყნები: ჩინეთი, აშშ, ბელგია, გერმანა და სხვა.
უამრავი ცნობილი ადამიანი იღებს მონაწილეობას, იძენს ცხვირს, იღებს ფოტოს და ეხმარება ბავშვებს.
0 ხმა
37
Share:
 
კომენტარები
 
სორტირება: 
ერთ გვერდზე: 
 
  • კომენტარები არ არის
 
კატეგორიები
 
კონკურსები (6 pr სიახლე)
პრომო აქციები (37 pr სიახლე)
სიახლე (96 pr სიახლე)
ქველმოქმედება (21 pr სიახლე)
ღონისძიებები (68 pr სიახლე)
Copyright © 2017 NCIB. All rights reserved.